17 December 2013

HelpNet - Alba Neagra cu pastile.

Stiu ca farmacistii au target mai ceva decat telemarketerii. Am doza mea de intelegere pentru toate disperarile mute care se ascund sub "dar nu doriti si acest maglavais pe langa ce ati cumparat deja?". Dar mi s-a acrit pana in gat de japcarii de la Helpnet, pentru ca una e sa fii persuasiv si alta e sa fii magar.

Exemplul 1:
Ma duc la un HelpNet sa iau niste ser fiziologic. Pentru cei fara copii, scurta explicatie: serul fiziologic devine pentru parintii cu copchil in colectivitate un fel de agheasma de toate zilele. Cu el stergi ochi la conjunctivita, picuri in nas, diluezi aerosolii, etc. E un fel de sare in bucate. De fapt fix asta e, un fel de apa cu sare. Asa ca am decis sa iau la cantitate mai mare, la litru adica, Exista niste sticloante de plastic, au un dop de cauciuc din care scoti cu seringa cat iti trebuie. E foarte, foarte ieftin. Alternativa ar fi fiola din plastic. Fix aceeasi povese, monodoza, doar ca de vreo 35 de ori mai scump. Nu obtii in plus nimic in afara de ambalaj in sine, plastic, hartie, bla. Si fraiereala ta. Poate daca ai nevoie de doua trei doze, monodoza e ok, dar daca folosesti ca mine aproape zilnic, e mai bine la sticla.

- Buna ziua, vreau un litru de ser fiziologic
- Da pentru ce va trebuie?
La intrebarea asta eu nu prea mai raspund in ultima vreme, pe ntru ca deschide usa larga unui sir de "da nu mai bine va dam X cacat?" Insa atunci am raspuns ca e copilul racit
- Pai e mai bine sa va dau fiole.
- Nu merci, mie imi trebuie cantitate mai mare.
- Pai va dam mai MULTE fiole (mvai pasa, cat de darnic esti lol)
Sunt special facute pentru copii, declara donsoara japcarita cu emfaza.
Serios, special facute pentru copii, da ce au, sunt certificate Montessori, vin cu trenulete Disney, ce-i cu ele?
Intreb: pai nu au tot ser in ele?
Vai, ba da, dar serul din ele are o concentratie speciala.
Bai sa fiu a dreacu. Mesterite si de elfii lu Mos Cracila, te pomenesti.
Am zis ca nu vreau concentratia speciala si m-am carat vizavi. Nu inainte de a intreba ce concentratie are respectiva fiola speciala. Vizavi am gasit sticla respectiva, Ghici ce concentratie avea? Da. aia speciala. Adica si unica.

vezi diferenta? Marlanie pe fata, serios.

Exemplul 2 e cam generic, dar

De cate ori m-am dus la HelpNet sa cer X medicament de sa zicem 4 lei mi s-a raspuns ca:
a. medicamentul Y, de doar 18 lei sau 25 sau 33, e mult mai bun - ca apoi la un scurt google - traiasca smartphoneul - sa observ ca are fix aceeasi componenta, substanta activa si concentratie si sa ma car preamuind in gand toata farmacia.
b. culmea nesimtirii, de vreo 4 ori mi-au zis ca nu mai EXISTA X medicament de 4 lei. Fireste ca dupa aia facand cei 15 pasi in plus pe care n-as fi vrut sa-i fac, la farmacia de un pic mai incolo de mine, am gasit misteriosul medicament X care nu se mai fabrica, nu mai exista, l-au mancat zmeii, a fost retras, se mai gaseste doar in Senegal si in Arabia Saudita daca jertfesti 3 copii si treci la islam. Noroc ca exista medicamentul Y, care e mult mai si mult mai minunat, iata ambalajul, iata pretul, lasati, nu va mai uitati atata la componenta, va zic io ca e mai bun. Asta in varianta HelpNet. In varianta celorlalte farmacii, era in raft si nu avusesera vreodata vreo penurie care sa-l includa.


Exemplul 3, cel mai recent

Am o reteta compensata, prima din viata mea. Dupa 12 ani de platit cu ravna la CAS am atentat si eu la acest fond mult barfit si mult peticit. Pe reteta imi scrie Montelukast, de la compania Teva. Ma duc iar peste drum - nu ma invat minte, stiu - la, ghici unde, da, HelpNet. Unde desfasor urmatoarea conversatie, reumata mai jos:
- Aveti Montelukast granule, de la Teva? Am o reteta.
- Vai ce noroc v-a lovit, avem, fix 60j de plicuri, iata-le, zise doamna, scotand 60j de plicuri de SINGULAIR din sertar
- Ala nu e ce imi trebuie mie
-  Ba da, e, uitati, are aceeasi substanta activa
- O fi, dar nu e acelasi produs
- ba da, e. Stati sa bag in calculator reteta
tzaca tzaca taca taca, am bagat, va rugam achitati diferenta de 378 de lei.
- Nu achit nimic
- Pai de ce?
- Pai penca nu e acelasi PRODUS.
-  Dar substanta activa!
- da, dar nu imi lasa aceeasi substanta activa in buzunare
- sa vedeti ca CAS a facut pret de referinta pe un medicament care inca nu exista.
Oa frate, te pomenesti ca au bagat cativa din aia cu particula Higgs la taxat granule.
-  Lasati ca astept sa se inventeze. Dar alternative nu sunt?
- pai sunt tablete masticabile
- ma duc sa imi prescrie atunci reteta pe tablete
- pai nu se poate, ca v-a dat granule
- au aceeasi concentratie?
- da
- costa 30% din pretul granulelor?
- cam da
- atunci iau un mojar si le granulez eu
*pokerface*

mers peste drum, same shit. Exista dracia de medicament doar ca nu am dat eu de el inca. Pana una alta ma duc cred sa imi schimbe reteta.

Concluzie: Aveti niste targeturi stupide si irealizabile cred. E foarte de cacat ca incercati sa vi le atingeti fraierind diversi oameni. Una e sa bagi pe gatul cuiva o crema de galbenele si alta e sa minti repetat ca nu mai exista medicamentele, ca e fix acelasi produs, ca nu s-a inventat inca, ca serul la fiola e de fapt zeama de arhanghel presat si mai stiu eu ce cacat va mai trece prin minte. Nasoilor.

1 comment:

  1. Interesant post.
    Alaturi de cel cu Blandu, ma fac sa ma bucur ca imi pot creste copiii intr-o tara mai civilizata.
    Altfel, niciodata nu inteleg de ce ai atat de putine comentarii cand scrii la fel de bine si constant ca bloguri cu mare audienta

    ReplyDelete

Facebook

Karioka. Powered by Blogger.

Tags

#rosiamontana (2) 198 (1) abuz (8) adoptie (2) AION (1) ajutor (10) alaptare (1) alimentatie (10) amintiri (17) animale (3) anotimpuri (3) arta (1) atelier (1) autism (1) award (1) babywearing (4) bac (2) Basarabia (2) biciclete (1) Bucuresti (1) bullshit (5) Cai (1) caini (15) capot (1) carti (3) carti pentru copii (2) cărți traduse (3) coada-coada (1) concediu (7) concurs (3) condus (1) copii (67) coruptie (4) cos saptamanal (1) crima (5) CRJ (1) crossbordering from andreanum (1) culinar (16) custom made (1) dana blandu (1) daydreaming (4) despre copii (2) dezvoltare (10) dezvoltare personala (1) doi ani (2) dumbrava minunilor (1) entatie (1) femei (6) film (5) filme (2) filozoafa de weekend (4) fotografie (2) frumoasa si chestia (1) fumat (2) gaming (2) Gheorghe Serban (1) gramatica (3) Grigore Alexandrescu (2) htc (1) intentii (6) internet (24) interviuri (13) ipocrizie (7) Irecuperabili (6) keywords (2) la dentist (4) lene (1) liebster (1) limba romana (1) liniste (4) lol (15) Mamagolo (1) maria rosetti (1) Maruta (1) Mihai Ciobanu (1) music (17) nutritie (2) oameni (68) odiseea imobiliara (3) pedofilie (2) penal (1) poezie (1) polipi (1) prostie (18) psihiatrie (1) psihologie (1) reclama (11) recomand (11) religie (6) ring-sling (2) roborock (1) romania (1) rosia montana (1) ruxanda guger (4) sanatate (6) sarcina (2) scurte (20) shopping (2) Simona Tache (1) sling (1) spaga (2) spital (4) sport (2) teapa (2) tv (5) unguri (1) Veronica Bereanda (10) viata de zi cu zi (80) Waking up (11) web (2) World of Warcraft (7) wow (1) WTF (26) www.davidkinsella.com (1)